Tuesday, October 26, 2010

waiting with excitement !

wahhhhhh!!! sudah beberape hari tak online facebook. power sehh aku, hahaha :P *gilee, baru beberape hari okey, belum beberape minggu or bulan or even year lagi.
ape kene mengene facebook dgn tajuk entri tuh? jeng jeng jeng..

GRADUASI : okey2, sebenarnye aku tgh countdown utk Hari Graduasi SMK Seri Kundang nnti. tak sabar gilee, nnti nk capture gambar banyak2, korg tunggu ehhh. CONFIRM akan diupload ke fb nnti. hehehe. hari graduasi jatuh pada sabtu nii, 30 OKtober 2010 bertempat di Hotel Quality Shah Alam. jam? err, takbestlahh. pagi smpai tgh hari jee, klu buat ptg sampai mlm lagi syok! tapi maybe sbb ckgu fikir pasal keselamatan semue so xdapatlaaaa buat malam. pastuu tak semue form5 dapat join graduasi ni, masalah kewangan kot. memanglaaa, tempat cantik, harga pon kene la cantik gak kan? hari tu ckgu tnye nk kt skolah or kt luar tapi dorg sndiri yg pilih kt luar. tgk2 ramai yg xpegi, tak syokk lahh mcm ni =_= ni kan last year kite kt skolah, first & last kite gathering ramai-ramai kat luar. but then takpelahh. juat hope sabtu ni best & meriah & mcm2 lagilaaaaa. tak sabarr kott !

BAJU KELAS : lagi satu aku tgh tunggu baju kelas 5k1 siap, tak sabar nk pakai walaupon xsemua org dlm kelas tu beli baju tu sbb ade problem sikit *problem banyak sebenarnye. baju tu simple je, warne hitam + kelabu. gandingan warne yg simple, design pon simple jugak tapi lawaaaaa. tu baru design, taktauu yg real punye lawa ke tak. but hopefully lawa! kepade pihak berkuase; sile ambik baju kitorg cepat2, we all tak sabar nk pakai nihh. aku memang seorang yang TAK SABAR kan, hoho.

REHLAH MINDA : program ni sekolah anjurkan, utk 35 org pelajar form5 yg terpilih jee. bertujuan mestilaah memantapkan akademik. ate, kome pon tau teman dah nk spm kan *ohh yee, semenjak due menjak ni aku n the gang kt sekolah tu suke benor ckp loghat utare ni. idoklee teman tau sebab ape. tapi bestlaahh. back to the topic; program ni kt batang kali, aku pon taktauu kt mane ye. aku join jee. takdelaa excited sngt sbb xsemue form5 yg pergi tpi excited laa jugak---> maknenye excited sikit je laa gituu.

SPM : menatang ni aku xpenah waiting with excitement ponn. aku rase macam, macam... macam taknak ambik jee =_= but then i have to, penentu mase depan teman tu weyy. klu xambik hancus lebus laa hidup aku.

itu jelahh yang aku tengah waiting with excitement skrg, exclude for the last one, hihi. jahat doh padahal nak taknak aku kene gak ambik spm tuu. korg pon mybe ade yg dh lepas n mybe lepas ni turn korg. if you were in my shoes, perghh! takot gilehhh!

No comments:

Post a Comment