Saturday, October 2, 2010

fuhh~

sekarang aku tgh kekenyangan dan keletihan yang amat sbb hari ni sehari suntuk berjalan ke open house member2 aku. hari ni tetibe bgn awal pulak, then xleh tido dh padahal mlm td aku blek lmbt, pegi open house ofis bapak aku n umah mmber die. kitorg ni klu pegi mane2, slalu jd tetamu yg akhir, hoho. terhormat btl la~

rumah first aku pergi rumah anis, kt kj. pegi ramai2. smpai sane rmai jugak laa mmber2 kitorg dh smpai. then mkn mee rebus kt sane, bru first rumah tpi dh knyangg gile. tpi dpt lepak kejap je kt sne. thnks anis! pastu balik umah, tgh lepak2 tu irfan kol pulak ajak pergi rumah syafik a.k.a taro. kbetulan rumah taro mmg dkat jehh dgn rumah aku so aku pn pegi laa. kt sane mkn spagheti bolognese ngan rojakk, wahh! terbaik okeyy~ kenyang gile2.

pastu nk pergi rumah mira kt tb tp tkde sape nk hanta sbb fmily aku sume nk kuar pegi sungai buloh, ade open house jugak. terkilan gilee xdpt gi rumah mira, soryy beb :( sorry gegilee. then aku pon balek la rumah. family aku sume tgh siap2 nk pegi sungai buloh time tu. mule2 aku xnk ikot gi sane sbb mls n penat dh tpi ble fikir yg kene tnggal kt rumah sorg2, takot la pulak. huhuh.

so aku pon ikot la pegi sane, mkn mihun sup n mcm2 jenis kuih muih kt sane. mmg full la space perot aku hari nih!i likee~ klu tiap2 hujung minggu mcm nie, mmg akn maju ke depan la perot aku nnti. wahahaha. esk pn schedule full jugak, hee.

p/s: mlm ni kakak n abg ameer bwk balik kambing panggang pulakk, pehh.

No comments:

Post a Comment