Friday, April 22, 2011

i'm eighteen now~


HAPPY BIRTHDAY TO ME :)
hoho. dengan penuh bangge la kan aku nk isytiharkan yang pada 21 April 2011, aku dah genap 18 tahun, pehh. bak kate sorg akak ni "orang dah gadis" :) nk celebrate besday aku, kitorg kuar pegi times square tapi semalam tak ambik gambar pon. sayang gile la pulak~

pagi gerak sane dlm pukul 10 then sampai ts tu teros tgk wayang, memandangkan aku dah 18tahun kan, aku pon tgk la cite yang above 18, heheeee ;) first time buduh tgk cite 18 above, cite ni haaaaaaa aku tgk;


mmg best tak ingat la kan cite nii. bukan cite hantuu, cite lebih kepade pembunuhan yang kejam and at last mcm tak sangke gile org yg kite tak sangke tu yg jadi pembunuh. gempak! nk tau lebih lanjut kau tgk sendiri okey? :)

lepas habis tgk wayang, kitorg jalan. tetibe mcm ternampak kedai feveret makanan aku, yang aku tau kedai tu aku penah pegi dekat ou dgn mid jehh. rupe-rupenye kt ts pon ade, terbaek laa. ni haa name kedainyeee--->



antare menu die pulak (ni yang terliur nii);



yang XXL crispy cicken & seafood tempura tu yang menggugat iman tu. hahaha :D
sedap okey, nanti korang try laaa :)

lepas habes makan, kami pon balek dengan penatnye. tu jelahh gile :)
byebyee~

No comments:

Post a Comment