Friday, September 30, 2011

thanks god i found them :')

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semue yang bace blog aku ni *kalau ade yang bace laa kan. pehh, it has been a month aku xbukak blog ni. fuhh fuhh, buang jap habuk2 yang melekat dalam blog ni. aku bukan saje tak nak update blog tapi busy laa, cehhhh. ni baru habis final exam nye puuunn. hoyeahh! takyah nk hoyeahh sangat sbb result taktau lagii.

Di mase aku menaip entri ni, aku dah ade kat rumah *nasib baik syawal dah habis, kalau tak kena jemput korang2 datang rumah. huahaha. okey cukop. aku akan bercuti selame tige bulan pasni, tak tau lagi ape plan lepas ni. same ade nk dok rumah ternak lemak atau kerja. entah laa, biar laa. malas nak fikir.

bile aku cakap aku dah ade kat rumah sekarang tu maksudnye aku dah pon berpisah dengan sahabat2ku di cfs iium nilai. tak kisah laa sahabat dorm atau class, semue yang bergelar sahabat aku di sane, TAKE CARE okey. tapi yeahh mestilaa paling terase time nak berpisah dengan sahabat dorm kan. tetibe terase nak mengimbau kenangan frst time kenal ngan dorang :

taaruf week kat pj; aku kenal dgn 3orang je iaitu atin, nurin ngan mira. time tu satu bilik 4org, time kat pj ni tiap2 malam aku tak boleh tidur, maybe aku takut kot *aku mmg penakut. lagi satu aku homesick dan lagi satu aku tak biase tidur tempat baru, jadi solusi nye adalah tiap2 malam aku akan berhimpit di katil nurin tidur dengan die, dh laa time tu baru bape hari kenal ngan dorg dh ngader2 nak tidur same, huhu. thanks nurin, kau memang baik! walaupun selame ni aku ingat kau berani rupe2nye kau penakut jugak ek. hahahaha :D

okey after that aku pindah nilai, then aku macam terkezut beruk *nate beghuk bile tau yang satu dorm 18orang, pehh pehh dan pehh lagi sekali, hambik kau 4kali gande bilangan die compare dengan pj. so die arranged satu dorm kat nilai same dengan 4rooms kat pj. bagus laa camtu, at least tak terpisah dengan roommates kt pj, then time tu mcm semue org tak rapat sangat, semue setie dengan roommates kt pj tu.

hari hari berlalu, kami semakin rapat. sangat sangat rapat sampai aku taktau nk describe rapat tu macam mane, dorang mmg sumpah awesome gile, ohh thanks god. meh aku senaraikan semue ahli A-1-9; nisa, mira, deena, jiha, atin, asimah, emi, nurin, minah, mimi, naifah, aida, wawa, nadia, tiyah, ain copie *bak kate wawa, nurul ain, thiqah (arrangement ni berdasarkan katil anda okey) haha. jap2, kire balek. okey cukup 18 orang. dan ini adalah gambar2 mereka :')








halamak~ rinduu nye, rindu sangat~

-rindu dekat mira walaupun mira dah kuar pegi maktab, aku sedih gile mira pegi sebab katil die atas katil aku, loker die sebelah loker aku, meja study die sebelah meja study aku :( tapi takpe laa, god knows the best kan.

-rindu dekat deena yang tak banyak cakap tpi suke dengar org cite and then die akan gelak keriangan, hehe, peace deena!

-rindu dekat jiha yang comey, dulu first masuk kongsi perasaan homescik ngan jiha, hehe.

-rindu dekat asimah yang pendiam tpi sangat2 rajin kalau bab2 belajar ni :)

-rindu dekat atin, sahabat seroom dan sedorm dari pj hingge ke nilai, die cool je kalau org buli die. tapi aku dah tau satu rahsie pasal die, die mempunyai tenage luar biase melebihi manusie biase, sebab tu die tak nak tunjuk kt kitorang, hahahaha. miss elly, i miss you a lot. *ternak ayam baik2, rindu kat ayam kau dan rindu bobo :')

-rindu dekat nurin yang baik lagi 'berani' orangnye, thanks bagi aku pinjam tudung kau selalu, cantik tudung tu, next year aku nk pijam lagi tau, huehehe *tak malu

-rindu dekat emi, emi, kite sayang emi tau, thanks utk semue nasihat yang emi penah bagi. pape masalah mesti kite ngadu kat emi sbb emi ni dah macam kaunselor yang bile bagi nasihat, otomatik org tu akan rase tenang dan nasihat emi sangat terkesan di hati. kite perasan kot time hari last nk balik emi mcm berat gile nk lepaskan kite, byk kali emi nangis and ingat lagi emi ckp 'terkejut saye time tido tadi ingatkan nisa yg nak balik'. terharuu, kalau laa emi sudi nak ngan abg kite, kite sanggup bagi satu. wuhuuuuu. dah cukup2, thanks emi !!! -ngan emi aku tak gune 'aku kau' die special. -untuk ema jugak, thanks ema ! emi ngan ema ni kembar yang cantik, suke je tengok muke dorang :)

-rindu dekat aida yang dh macam kakak kpd aku, aida! bigbang is back! hahaha; trademark aida. org first yang aku borak dalam dorm a-1-9 adalah aida, die sangat pandai control emosi orang. teringat malam before paper history aku takboleh tido then kacau aida tgh study kt study room *bukan kacau tapi meluahkan perasaan, lega gilaaa. thanks aida for everything!

-rindu dekat naifah yang ramai peminat tu, hehe. naifah suke panggil orang camni 'nisa sayang' dengan nada nye yg tersendiri. i loikee!

-rindu dekat mimi yang jadi jam loceng kitorang tiap2 pagi. mimi laa alarm tegar kitorg yang kejut sorang2 bangun subuh. thanks mimi!

-rindu dekat aminah yang always dengar aku membebel2, haha. minah, jangan jadi baik sangat nnti org pijak. ingat tuu tau!

-rindu dekat wawa, WawaWon! wawa yang gile dan kecoh ni laa yang suke mengecohkan dorm dengan cerite2 die. wawa juga merupakan wawaIsfadiah yang sangat awesome dan selalu bagi star/stars kat students! kalau cerita pape mesti ade sound effect yang mantap dari wawa, hahaha.

-rindu dekat nadia, sek kelate, mule2 aku ingat nadia ni cam sombong tapi tak pun. selalu nadia laa yang banyak mmenghabiskan mase kat study room tu dengan study, salute ngan kau ya, thanks penah bagi pinjam baju, cantik sangat aye pakai baju tu. huahaha xD

-rindu dekat ain copie yang cantik, ain copie *copie sebut huruf C ye, bukan K. die sangat berani menegakkan keadilan, wahh. malam 'meeting' kite respect gile kat ain ngan wawa. boleh jadi lawyer. suare ain copie sedap, suke sangat dengar, lagi2 time ain copie mengaji, i wish i could be like you! thanks a lot ain copie.

-rindu dekat nurul ain yang gile sampai aku tak tau tahap kegilaan di tu sampai mane. suke suroh aku mandi banyak kali even aku dah mandi dah, concern gile pasal mandi aku. hahha. aku dengan die penganggu tegar, thanks sudi join aku jadi penganggu tegar dalam dorm tu. hahaha.

-rindu dekat athiqah, ohh my baby girl. tiap2 malam *bukan tiap2 malam tapi tiap2 mase aku selalu datang port tidur die untuk menganggu ketenteraman die, aku dengan nurul ain adalah penganggu tegar manakale die pula adalah penjerit tegar, hahaha. aku macam paling manje dengan die, awwww~ geli nyahh. reaksi muke die kalau tengah menjerit sangat awesome, teringin aku nak rakam dan masuk youtube. hahahah.

tu jelaaa yang aku nak cerite, pehh panjang gile! hahha. p/s : ade satu rahsie yang aku tak dedahkan lagi tapi aku nak dedahkan kat sini. kepade aida, atin dan naifah, kite mintak maaf tau awak. kite, ain dengan wawa laa yang dengan berani matinye telah menyimbah air kat korang dalam toilet, due trip kitorg simbah, habis korang bising baju basah kan, ampunn and peace! hahahaha.

3 comments:

  1. nisa' izhar..nseb aku dah kuar toilet,lau dyorg dapat taw ni,habis aku kene simbah balek...n,aku rasa ada something missing dlm entry ko kali ni....ape ekkk??
    jeng jeng jeng...
    TENDANGAN PAMPERS!!LU PK LA SENDIRI<3

    ReplyDelete
  2. wawa : hahahah :D ade missing ek? no comment! lu pikir laa sendiri, hahaha.

    ReplyDelete
  3. wow!!!!!!!!!bdk uia nilai la...nureen pn ada.......jOm kita folLow mgfOlLow.........hhohho

    ReplyDelete