Saturday, February 13, 2010

semalam.

semalam? ade ape ngan semalam? huhu, smalam lpas balek skolah aku tido kejap then bgn tu aku nk settlekan keje kelab bahasa (aku as setiausaha), byk bende nk kene proceed, adehh. then tetibe dgr hon kereta akak aku yg sulong, pelik aku, slalunye die balek rumah pkul 7 mcm tu tpi smlm die balek pkul 4 then aku tnye kat ummi, ummi ckp ummi and akak nk pegi shah alam, amek akak aku yg ke3 kt uitm shah alam, masing2 balek umah sbb cuti raye cine (gong xi fa cai) hee. ape lagi, aku pon excited nk ikot pegi shah alam.

bermula la perjalanan kitorg ke shah alam, lpas da smpai uitm tu tetibe rase lapar pulak then kitorang makan kt d'arab cafe, kt shah alam jugak, blakang unisel. sedap gilee. mcm2 diorder tpi nk abeskan mkanan xlarat pulak. membazir jee. lpas tu kitorg solat mghrib kt surau area situ then pegi seksyen 2, akak aku yg ke3 tu nk beli brg art die then tetibe teringin nk mkn abc plak, akak aku terus promote FREDOO ABC, perghh! terbaek la abc die, mmg aku bagi 100bintang, sedap, lazat, yummy !! grr.
dlm abc die ade coklat, aiskrim, anggur, longan etc, best best !

then abes mkn abc kitorg bertolak ke damansara (rumah nenek), nk singgah jap, lme xjmpe nnek. kebetulan pulak umah nnek aku kt sbelah umah pakcik aku,kitorg pon snggah umah pkcik aku jap. terkejut seyhh bile tgk pakcik aku beli kerete baru, BRABUS, mmg aku adore la ngan pkcik aku sorg nie, skrg kete die ade alphard sebijik, mercedes due bijik, perdane sebijik, brabus sebijik, tak gilee ko dgr tu? one day, aku nk jadi mcm die laa, AMIN.. cite2 aku tnggi melangit laa kan :P bialaa.

tu je laa cite aku kali niee, tataaa~

1 comment:

  1. cite-cite ko mmg tinggi..
    x mcm ko...
    hahahah.!!!!
    jgn mrh...aku gurau je....
    (tp..mmg betul kan??)

    ReplyDelete